Wypadek na S17, nie żyją cztery osoby

Dodane 14 stycznia 2020, 13:52

Na sygnale




Zdjęcie z miejsca zdarzenia: Linia Otwocka, linia.com.pl Tragiczny wypadek na drodze krajowej numer 17. Samochód osobowy został zmiażdżony przez samochód ciężarowy. Cztery osoby poniosły śmierć na miejscu.

Do wypadku doszło dziś (14 stycznia) w miejscowości Lubice (pow. otwocki) na krajowej siedemnastce (na 26 kilometrze).

Na chwilę obecną nie są znane szczegóły tragicznego zdarzenia. Wiadomo, że samochód osobowy wbił się pod samochód ciężarowy i został zmiażdżony. Prawdopodobnie cztery osoby poniosły śmierć na miejscu.

O szczegółach będziemy informować.

Na miejscu pracują liczne środki straży pożarnej, policji, zespoły karetek pogotowia. W drodze jest specjalistyczna grupa ratownictwa technicznego.

Droga została całkowicie zablokowana w obu kierunkach na kilka godzin. Wybierzcie objazdy. 

GDDKiA przewiduje, że ruch zostanie wznowiony około godziny 18.30. Objazd DW805 do DW801 i dalej DK 50 do m. Kołbiel 

AKTUALIZACJA:

Samochód, który utknął pod ciężarówką jest tak zniszczony, że istnieje prawdopodobieństwo że osób, które poniosły śmierć może być mniej lub więcej.

AKTUALIZACJA:

Po godzinie 12:30 w Lubicach na odcinku DK 17 z nieustalonych przyczyn kierujący osobowym Renault Megane combi uderzył z tył ciężarówki DAF. Obydwa auta jechały w kierunku Warszawy. Informacje o czterech ofiarach śmiertelnych potwierdza mł. bryg. Robert Mazur z Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie.

Samochód osobowy wbił się w tył ciężarówki. Auto zostało zmiażdżone, a osoby podróżujące nim nie miały szans na przeżycie. Przez dłuższy czas, służby ratunkowe miały problem z ustaleniem ilości osób podróżujących Renaultem. Dopiero, gdy na miejscu pojawił się specjalistyczny sprzęt z Warszawy oraz prokurator, uniesiono tył ciężarówki i możliwe było zweryfikowanie informacji.

Obecnie pas w kierunku Warszawy jest cały czas zablokowany. 

 

Komentarze (43)

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Redakcja portalu Garwolin24.com nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Każdego użytkownika obowiązują zasady komentarzy.
Nikola
  (14 stycznia 2020, 14:00)
Ta nawierzchnia jest niebezpieczna do jazdy, jadąc tą s17 na odcinku Garwolin- Kołbiel to trzęsie jakby się jechało polną drogą , wypadków przez to będzie dużo na tym odcinku...
Tirowiec
  (14 stycznia 2020, 14:25)
Zgadza się. Jedzie się tak jak po polnej drodze.kiedys były koleiny wzdłuż teraz są w poprzeg.ale GDDKiA nic sobie z tego nie robi. Ktoś odebrał ten bubel budowlany i po kłopocie...
Calb
  (14 stycznia 2020, 14:30)
Nie rozumiem ludzi minusujących komentarze o słabej jakości nawierzchni, skoro to prawda. Przejdźcie się nową S7 od Grójca w stronę Krakowa i porównajcie komfort jazdy.
Pitulec
  (14 stycznia 2020, 14:40)
Więc droga Nikolu trzeba zmniejszyć prędkość!!!
Lele
  (14 stycznia 2020, 15:08)
Jakby jechali z dozwoloną prędkością , napewno by do tego nie doszło . R.I.P.
Mirek
  (14 stycznia 2020, 15:09)
Wiadomo skąd byli Ci ludzie? Wyrazy współczucia dla bliskich [*]
Gmpoland
  (14 stycznia 2020, 15:16)
Do nawierzchni dostosowujemy prędkość a nie odwrotnie. Nikola- proponuje sprawdzić amortyzatory w swoim aucie.
Tomasz
  (14 stycznia 2020, 15:25)
Koszmar jest z tą nawierzchnią
Do Nicola
  (14 stycznia 2020, 15:32)
Tak, stara lubelska była bezpieczniejsza.
Nie pasuje to wypad na lokalne. Trzeba umieć jeździć a nie już dwa pasy widzicie to zapierdalać jak ćmy. Trochę rozumu a nie szukać winy tam gdzie nie ma
Tirowiec
  (14 stycznia 2020, 16:00)
To droga expresowa więc co za gadanie o bezpiecznej prędkości.widziales na tym odcinku choćby jeden znak informujący o prędkości ? Bo ja nie.A droga jest spartoloną i nikt tego nie podważy
Marek
  (14 stycznia 2020, 16:06)
Stara 17 miała koleiny wzdłuż obecnie są w poprzek jest fatalnie wykonana ale GDDKiA nie widzi tu problemu. Mają wytyczne z góry i odebrali ten bubel budowlany.Porazka Budimexu(wykonawca drogi)
Karol
  (14 stycznia 2020, 16:10)
W tym przypadku nawierzchnia nie zawiniła. Tylko brawura kierowcy
Jan Pstrąg
  (14 stycznia 2020, 16:12)
(...)osoby podróżujące nim nie miały szans na przeżycie(...) otóż osoby te miały szanse na przeżycie, wielką szansę ale nie wykorzystały tej szansy. czyżby to ciężarówka na wstecznym biegu z ogromną siłą uderzyła w auto osobowe, no chyba raczej nie.
Marco
  (14 stycznia 2020, 16:15)
I sie zaczęło 2 pasy i huuura aby szybciej ehhh .
Nkola
  (14 stycznia 2020, 16:46)
Do Nicola
Człowieku widzę że masz iloraz inteligencji znacznie poniżej przeciętnej, zrozum to że na tą drogę poszły setki mln zł i zostały te pieniądze źle wykorzystane , wjeżdżając na obwodnicę Garwolina od razu można zobaczyć co znaczy jazda po równej nawierzchni, Budimex to partacze i powinni ponosić odpowiedzialność za te wypadki , raz że nierówna nawierzchnia a dwa że nie znają sie na znakowaniu dróg...
Franek
  (14 stycznia 2020, 17:08)
Jeżdżę tą trasa 4 razy dziennie i uwiezdzie mi że co drugi raz muszę włączać awaryjne, jak można tak bezmyślnie nieoznakowac wcześniej zwężenie wyjeżdża się za górki i jak ktoś ma te 160 to naprawdę ciężko się ogarnąć
Gosc
  (14 stycznia 2020, 18:05)
Tak właśnie buduje Budimex. Byle jak byle do przodu. To ich dewiza. Mają ludzi odpowiedzialnych za oznakowanie ale nie znają przepisów ruchu drogowego.Totalna porażka dlatego giną ludzie.
Xxx
  (14 stycznia 2020, 18:06)
Franek A ile możemy jechać po drodze szybkiego ruchu? 160? Naprawdę ludzie nie zwalajcie winę na wykonawcę bo to tylko ludzi umysł doprowadza do tragedii.
Xxx
  (14 stycznia 2020, 18:06)
Franek A ile możemy jechać po drodze szybkiego ruchu? 160? Naprawdę ludzie nie zwalajcie winę na wykonawcę bo to tylko ludzi umysł doprowadza do tragedii.
yyy
  (14 stycznia 2020, 18:38)
Franek, lataj tam ze 200 albo ze 220. Może przeżyjesz tydzień albo dwa. Tylko nie zrób krzywdy komuś innemu.
pytanko
  (14 stycznia 2020, 18:44)
- utkną - panie redaktorze co to jest za słowo. w słowniku języka polskiego nie znalazłem. Może to czeski lub serbsko - chorwacki. Ale tam, zdaje się nie ma ą i ę o ł nie wspominam.
Kierowca
  (14 stycznia 2020, 19:23)
Franek. Jakie 160? Na ekspresowe masz 120! Owszem nawierzchnia jest źle zrobiona oznakowanie powiedziałbym że dosyć dobre. Tylko jak ktoś szybko jedzie i jest zajęty rozmowa a nie kierowaniem to są wtedy takie skutki. Tutaj nie wiem jaka była przyczyną wypadku kto zawinił ale wiem że szkoda ludzi. Może być wiele przyczyn ale wiem jedno NOGA Z GAZU a każdy dojedzie spokojnie do celu.
Kubi
  (14 stycznia 2020, 19:53)
Jechałem w przeciwnym kierunku przed 12.00. W stronę Warszawy był mega korek na kilka kilometrów. Do ronda w kolbieli. Nie ma tam wystarczającego oznakowania, a powinno być bo korek tam jest notorycznie. Nawet jak jechali 120 to wystarczyła chwila nieuwagi. Wracając szukałem objazdu i widziałem już skutki wypadku. Uważajcie na drogach.
Aga
  (14 stycznia 2020, 20:02)
Najlatwiej oceniac tych ktorzy juz sie nie obronia.... czy Ci wszyscy ktorzy oceniaja kierowce zawsze jezdza zgodnie z przepisami??? Chlopaki zostawili swoje rodziny moze osierocili dzieci ale latwo jest oceniac. Droga nie wybacza najmniejszych bledow... szkoda ich i na prawde wspolczuje najblizszym. Ciekawe czy gdyby zginal ktos z waszych bliskich albo znajomych tez byscie go tak oceniali?????? Nie wiecie co sie stalo.... Chlopaki byli z drugiego konca Polski... a ta trasa i to oznakowanie wymaga wiele do zyczenia.... nie oceniajcie nikogo bo kazdego to moze spotkac.
To ja
  (14 stycznia 2020, 20:28)
A może ogólnie drogi zaorać, stacje benzynowe zamknąć i chodzić piechotą. Wypadki były, są i będą. S 17 nie jest taka zła, są gorsze S-ki. Tylko jak ktoś chce pokonać trasę Lublin-Warszawa w godzinę z małym haczykiem to może mieć HAK wbity w klatę.
Kierowca
  (14 stycznia 2020, 21:08)
Aga. Owszem masz 100% racji w tym co napisałaś, ale moim zdaniem tutaj w zupełności zawinnila prędkość i nie uwaga kierowcy. Oczywiście jest i mi bardzo szkoda jego i jego rodziny, przyjaciół. Być może nawet zostawił małe dzieci nie wiemy tego, ale za błędy i nie uwagę trzeba płacić. W tym przypadku Ci panowie przeplacili życiem. Najdroższym co mieli.
Ziutek
  (14 stycznia 2020, 21:57)
Pewnie szoszony jechały!!!
Aga
  (14 stycznia 2020, 22:07)
Kierowco....ja nie mowie ze jechali 40 km/h . Ale kazdy z nas popelnia bledy..... czasami sekunda nieuwagi odbiera nam zdrowie a niektorym zycie.... szkoda mi chlopakow i ich rodzin... kazdy z nas ma cos na sumieniu jezeli chodzi o predkosc...tylko my mielismy wiecej szczescia bo moze nie bylo pisane nam sie zabic. Ja po prostu ich nie oceniam
I zal czytac te komentarze ktore sa dodawane
Gosc
  (14 stycznia 2020, 23:25)
Do ziutek, szoszon to Ty jesteś! Jak można w obliczu takiej tragedii takie debilizmy wypisywać?! Lecz się radzę człowieku.... O ile zasługujesz na takie miano
Hi hi hi
  (15 stycznia 2020, 01:20)
Nikola was podpuszcza a wy nerwy, odpisujecie itp. Nicola nie mieszka w Garwo, niestety z niego pochodzi. Widac ze lubi srać na "wspólne gniazdo", jej wybór. Przesiąkła Lublinem. Smutne.
Anioł
  (15 stycznia 2020, 01:51)
Mówiłem wolniej to zesz nie słuchał
Gość 1234321
  (15 stycznia 2020, 06:22)
- utkną - panie redaktorze co to jest za słowo. w słowniku języka polskiego nie znalazłem. A ja znalazłem. Utknął - liczba mnoga. Utkną - liczba pojedyncza. Obie formy są poprawne ;D
Ziutek
  (15 stycznia 2020, 07:10)
Do gosc, lecz to się Ty cwaniaczku ukrainy!!! I to na nogi bo na głowę szoszonski pomiocie to już za późno!!!
Franek
  (15 stycznia 2020, 07:48)
Dziękuję drogowca za ustawienie migajacego znaku na górce jest teraz dużo bezpieczniej
do Gość 1234321
  (15 stycznia 2020, 09:11)
rozumiesz co znaczy kontekst zdania? no raczej nie. ale jak ktoś, tak jak ty, "wyuczył" się w wg to efekty widać.
Ziutek
  (15 stycznia 2020, 11:19)
Do gosc, lecz to się Ty szoszonski pomiocie!!!
Ja
  (15 stycznia 2020, 15:29)
Ciekawe jakby zmierzyć długość hamowania na super zrobionej tarce na s17 w miejscu wypadku i porównać z pomiarem na innym odcinku - np. już za rondem w Kołbieli. A do tych piszących typu jak się nie podoba to wypad na drogi lokalne, to przypomnę, że drogę finansował każdy z nas i każdy ma prawo do oceny jakości wykonania drogi.
O maj gasz
  (15 stycznia 2020, 17:27)
Naprawdę przygnębienie człowieka dopada gdy wyrazy współczucia, obiektywnie uwagi ludzi zaczynają mieszać się z pyskowka totalnych idiotów którzy myślą że, mądrzejszy jest ten który bardziej pocianie temu drugiemu...
To ja
  (15 stycznia 2020, 20:46)
Czytając ogarnia mnie jedna myśl. Jedni odcinają drugim. Inni pisząc łamią przepisy "160/h" niech jadą 220 może o nich też napiszą. Ręce opadają. Zginęły 4 osoby każdy jęczy że prędkość, brak uwagi, najczęściej kiepska S17-tka. Pouczenia typu "ty jedź tędy jak nie umiesz ..." Ludzie ogarnijcie się. Zamiast wymieniać chore spekulacje lepiej pomyśleć... Co zrobić aby tak nie skończyć? I za ofiary wypadku zmówić zdrowaśkę. Oni zginęli i nikt tego nie zmieni, ale ilu potencjalnych morderców po pijaku jeździ po naszych drogach. Ludzie myślenie nie boli.
Gosia
  (17 stycznia 2020, 04:15)
Kto jeździ tą "super' drogą, wyklina jej spartaczenie. To jest właśnie dziadoszczyzna tego kraju. Taką drogę oddać ludziom do użytku? Ten kto ją oddał i przyjął, sam powinien się na niej rozwalić. A nie niewinni ludzie.
Nicola
  (17 stycznia 2020, 09:23)
droga, hehehe, gosiu. mam propozycję. nie jeździj tą super-drogą, pozostań wwg. wówczas na super-drodze będzie luźniej i na pewno bezpieczniej.
Przykre ale!!
  (17 stycznia 2020, 22:52)
Lepiej tak niz na odwrót. Stoja samochody osobowe w korku a w nich rodziny, nagle wbija sie 40tonowy rozpedzony tir. Co by bylo?? Lepiej -4 niz - 15. Jak z pogodą.
Suzuki
  (21 stycznia 2020, 15:26)
Jechałem tą S17
w sobotę i niedzielę,nie bylo nierówności.Fakt że oznakowanie jest do d..y